درباره چهارراه تبلیغات  _________________________________________________________________________________________________________________________

هنگامیکه شما به یک کانون تبلیغاتی مراجعـه می کنید دقیقـا مثل مراجعـه به پزشک یا وکیلتان میباشد. آنها تلاش میکنند تا تمـامی حقایـق و اهداف و آنچه شمـا به آن نیـاز دارید را شناسـایی و کشف کنند تا بهتـرین راهکار را به شمـا ارائه دهند، هدف ما در کانون تبلیغاتی  چهـارراه تبلیغات نیز جز این نیست. متخصصین تبلیغاتی ما، کارشناسان کارآزموده ای هستندکه دارای بینش و دانش وسیعی از بازاریابی تبلیغات و فـروش باتوجه به بازار هدف و علوم مرتبط با آن قادر به برنامه ریـزی، ساخت و اجرای استراتژیک کاملا حرفه ای و تخصصی جهت  تبلیغات موثر سفارش دهنده برنامه ریزی و تصمیم گیری می کنند. این مجمـوعه با توجه به نوع بازار هدف گذاری شده مشتریان بهتـرین راهکارجهت ارتقا فروش و برند سازی را ارائه می نماید. برای اجرای هر پروژه تبلیغاتـی، داشتن مشاورین آگاه و مجرب در امـور چاپ و تبلیغات، شناسـایی بـازار، روانشـناسـی تبلیغات و ... امری ضـروری اسـت، تا کسب نتیجه مطلوب به درستی حاصل گردد. چهارراه تبلیغـات از سال 1389 آغـاز به فعالیت نموده و هم اکنون با عنوان  کانون تبلیغـات با در اختیار داشتن تجربه، تخصص و کارشناسان مجـرب و به روز درزمینه طراحی، مشاوره، چاپ، بیلبورد، تبلیغات محیطی، نشریات، کتب تخصصی، بسته بندی، اجـرا و ... سعـی در ارائه خدمات با کیفیت دارد.  این مجمـوعه با توجـه به تبلیغـات صحیح، اصولـی و شفـاف سعـی در ایجـاد سبکی نو در حوزه تبلیغات، چاپ و ... دارد. یکی از اصلی ترین اهداف ما بررسی کامل نیازهای صاحبان تجارت میبـاشد با درنظر گرفتن بازار مورد نظر و بررسـی های دقیق بهتـرین خدمات مورد نیاز، را  ارائه می دهیم. ارائه خدمات حـرفه ایی با بهترین کیفیت و ایجاد بازار فروش بیشتر و تعهـد به مشتریان و اهداف آنها از جمله اهداف ما می باشد.



به چه دلیل باید هزینه صرف تبلیغات کرد ____________________________________________________________________________________________________________


•    وقتی که شما تبلیغات ندارید کسی چیزی درمورد تجارت و برند شما نمی داند. مردم تمایل به جذب شدن به برندهایـی را دارند که در تبلیغات به صورت منظم دیده اند.
•    رسمیت شناختن تجارت شما بدون نیاز به رشد و گسترش رقابت در تولید ممکن نیست.
•    نمی توانید فرض کنید که کسی به صورت اتوماتیک از پیشنهادات شما آگاه باشد. رقابت همیشه شدید است و اگر رقبا تبلیغات داشته باشند می تواند بهترین مشتریان را داشته باشند و شما فاقد آن باشید.
•    بسیـاری از کارفرمایان وارد یک تجارت می شوند اما موفق به ترقـی دادن کسب و کار خود نیستند. مهم نیست که چقدر شما مشغـولیت دارید، رقیب زمان برای ساخت کمپین تبلیغاتی پیدا می کند.
•    هرگز تصور نکنید که تنها تجارت شهر، مربوط به شماست. اگر شما به صورت فعالانه به مشتریانتان سرویس بدهید. شما می توانید درخاطر آنها به طور دایمی بمانید زیـرا مخاطب به سرعت شما را فراموش خواهند کرد.
•    این که شما زمان طولانی در این تجـارت هستید این به این معنی نیست که شما به صورت انحصـاری مشتری دارید. به خاطر داشته باشید مخاطبین هر روز تغییـر میکنند.
•    تبلیغات اجازه میدهد که با پتانسیل جدید، مردم شما را در این تجارت بشناسند. مردم دوست دارند تجارت های مختلف را که نزدیک آنهاست را بشناسند.
•    به تبلیغات تجارت و سرمایه گذاری خودتان توجه کنید. هزینه های تجاری شما باید شامل تبلیغات نیز باشد.
•    تبلیغات در زمانیکه هیچ چیز دیگری وجود ندارد، می تواند برای شما فعالیت کند. زمانیـکه مردم نام تجاری شما را سـرتاسر می بینند، آنها به خاطر می سپارند و زمانیکه نیاز به خدمات دارند با شما تماس می گیرند.



پروژه های انجام شده _________________________________________________________________________________________________________________________

 

در ذيل فهرست برخي از فعاليت هاي انجام شده يا درحال انجام اين شركت ارائه مي گردد:
•    مديريت سازمان آگهي ها و چاپ روزنامه صبح اقتصاد به مدت 3 سال
•    مديريت سازمان آگهي ها و چاپ روزنامه ايران نيوز به مدت 2 سال
•    انتشار ماهنامه فرودگاه به مدت 5 سال
•    انتشار ماهنامه ايران آذين اولين نشريه دكوراسيون در ايران به مدت 5 سال
•    انتشار ماهنامه كيش اير به مدت 3 سال
•    انتشار دو ماهنامه انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران « استصنا » به مدت 3 سال
•    انتشار ماهنامه تابان اير
•    انتشار ماهنامه پيام همكار « نشريه شركت كاترپيلار » به مدت 2 سال
•    انتشار ماهنامه پیام ایران ایرتور
•    انتشار ماهنامه هواپیمایی فارس قشم
•    انتشار ماهنامه الکترونیک و رایانه
•    انتشار ماهنامه ایران نفت
•    انتشار ماهنامه چهل کلید
•    انتشار کتاب جامع صادرکنندگان نمونه کشور از سال 1377 تا 1389
•    انتشار کتاب وزارت تعاون (عملکرد)
•    انتشار مجله بهار
•    انتشار کتاب سال روابط عمومی شهرداری های تهران و کلان شهرها
•    انتشار فصلنامه پويان « دانشگاه آزاد اسلامي » به مدت 4 شماره (1 سال)
•    مشاور تبلیغات و فروش شرکت صنایع امرسان به مدت 10 سال
•    مشاور رسانه ای شهرداری تهران
•    مشاور رسانه ای بانک شهر
•    مشاور رسانه ای و تبلیغاتی مدیرعامل بانک قوامین
•    مشاور رسانه ای مسکن مهر تهران
•    مشاور تبلیغاتی و رسانه ای مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام (ره)
•    مشاور رسانه ای نمایشگاه ایپاس (شرکت ناجی پاس)
•    برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری و جذب توریسم زیمباوه، همکاری با سفارت زیمباوه در بخش توریست
•    برگزاری نمایشگاه توانمندی های ایران در شهر باکو آذربایجان
•    برگزاری فضای باز نمایشگاه کتاب 89، مصلی تهران
•    برگزاری نمایشگاه شهرداری های کل کشور (27-30 فروردین مشهد)
•    برگزاری showroom و نمایشگاه محصولات HD در دبی
•    طراحی و اجرای نمایشگاه و فروش کالاهای مصرفی فصلی در شهر باکو آذربایجان
•    مجری کنفرانس مطبوعاتی بنیاد تعاون ناجا در بخش انبوه سازی
•    برگزاری همایش و نمایشگاه روابط عمومی شهرداری های تهران و کلان شهرها
•    برگزاری اولین همایش و نمایشگاه مسکن مهر، شهر تهران
•    مدیریت مارکتینگ شرکت هیوندایی کره جنوبی در بخش لوازم خانگی، صوت و تصویر
•    مدیر تبلیغات شرکت دارا اینتر نشنال دبی نماینده انحصاری محصولات HD کره جنوبی
•    PR  شرکت سامسونگ در ایران به مدت یکسال
•    تهیه کننده شبکه سوم سیما
•    اجاره بيلبوردهاي تبليغاتي در سطح شهر تهران و سراسر كشور
•    چاپ آگهي در كليه روزنامه هاي سراسر كشور
•    طراحی ، برنامه ریزی و اجرای سمینارها و همایش ها
•    طراحي و ساخت سازه هاي نمايشگاهي، انواع استند، پـاپ آپ، تابلوهاي فلكسـي فيس، بيلبورد و... و  فعاليـت هاي متعدد در زمينـه اجـراي پروژه هاي تبلیغاتـی

شركت هاي مختلف كه در ذيل نام بعضي از آنها ذكر شده است: بانك ملت، بانك صادرات، ماديران (LG)، بانک قوامین، امرسان، خدمات طلايي نوكيا، اُجنرال، كرمان تابلو،

گروه بهمـن، ليزينگ خودرو ايرانيـان، ليـزينگ خـودرو غديـر، سپاهـان ليفتـر، تعاوني خــاص ايــران خـودرو، پــارس خـودرو، سـايوان صنـعت، ارژن،  كـشت و صنعت شـمال

(روغن غنچه)، مجتمع تجاري صدف، مجتمع تجاري هفت تير و برج دماوند، هایکو نماینده انحصاری هیوندائی در ایران, دارا اینتـرنشنـال دبی  نماینده انحصاری Libero و Cifix،

شرکت انبوه سازان همای تهران، آرویناژ طرح نو، کیین الکتریک نماینده کنوود الکتریک انگلستان، موتوژن، بنیاد تعاون نـاجا،  ایران خودرو دیزل، شرکت مرتب ، بانک انصار و ....